maandag 28 februari 2011

Jurk Coco van het merk Collie-Collie.com

Hè, hè, ik heb eieieieieieieindelijk de zwart-wit gestippelde jurkjes af. Er kwam wel van alles tussendoor hoor, de kinderen hadden om de beurt de griep. Een pet voor Kirsten heb ik tussendoor gehaakt, zodat ze geen kou meer in haar hoofd kon vatten... prompt is het koufront pleitte.... grrrrrrr. Voor mezelf een jurkje in één dag in elkaar gefikst. Waar ik trouwens heel erg blij mee ben, want hij is al in de was, gestreken en wéér aangetrokken geweest en zit nu wéér in de was. Ikzelf voelde me af en toe ook een beetje "halfzeven". Maar eigenlijk had ik gewoon last van het sombere weer in combinatie met het zwart van de stof... ondanks vrolijk wit stipje... 

Het modelletje is superleuk. Het is mijn patroon Elodie bij het Duitse Farbenmix zonder mouwtjes met een striklint door de tunnel getrokken, de voering is ook leuk, bovenlijfje zwart wit ruitje, rok van witte poplin en afgezet met een wit-zwart stippeltje... Een ceintuur die achter dichtgeknoopt of gestrikt kan worden...




Nee, het lag gewoon aan mij... Eer dat ik mezelf aan de gang had, met alles was dat hoor. De dagen met een zonnetje gingen me zoveel makkelijker af... of ik moet zwart gewoon laten liggen tot het zonnetje schijnt... hahaha. Misschien moet ik eens zo'n lamp kopen, die er voor zorgt dat je minder last van die donkere wolken buiten hebt, zodat de donkere wolken niet in mijn hoofd gaan zitten, want daar heb ik eigenlijk totaal geen plek voor en geen zin in!! Zo 'k heb zegt!


Nicole Claudia Blok
Ontwerpster en eigenaar Collie-Collie.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten